tisdag 4 september 2012

Tränat duktigt!

Inte blev det någon sovmorgon idag inte. Men vi somnade faktiskt relativt tidigt igår, så det gjorde inte så mycket.

Efter frukost och promenad vilade i på soffan lite. Precis som vi gör alla mornar som jag inte jobbar.
Det är så mysigt att bara gosa i soffan en timme. Det är vår mystid tillsammans.

Åkte sen upp till klubben för att träna lite. Byggde upp de 5 första hindrena från tävlingen i lördags. Gick faktiskt mestadels bra. Fast det var svårt att dra henne förbi en tunnelingång. Det behöver vi träna mycket mer på. Slalom däremot gick super. Riktigt bra med fart och det räckte egentligen att jag gav henne en juste ingång så knatade hon igenom hela. Körde faktiskt ganska många gånger och till sist kunde jag gasa så pass mycket bredvid henne i slalom så att jag hann med att göra ett framförbyte efterslalom. Duktiga är vi!! :) Så nöjd med dagens träning!

Nu ligger lilla loppan på ballisen och solar sig. Jag har precis svalt lunchen och ska tvätta lite nu. Sen blir det en premiärtur med cykelvagnen idag. Blir inte nån lång runda, men en liten kort för att se hur Iriz köper transportmedlet. Pappa hjälpte mig att fixa punkan på cykeln igår...så nu ska vi cykla minsann!!

Jobbar hela veckan nu....stängning i helgen med. Sen är det sista träffen med FA-gänget i Lerum nästa vecka. Så det får bli mycket agility denna veckan, då jag inte hinner träna särskilt mycket nästa vecka. Det är tävling på lördagen (15/9) i Lund, så jag måste nog ändå försöka klämma in ett träningspass på måndag kväll och ett på fredagen när jag är ledig. Men denna vecka ska vi hinna med i alla fall 2 pass till, ett på torsdag fm och ett på söndag fm. Lördagen ska spenderas på Sofiero fram tills att jag börjar jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar