onsdag 26 september 2012

Färdiga koppel!

Förra helgen fick jag en beställning på 4 st koppel i olika färger. Idag så har de blivit klara och de ska levereras imorgon. Hoppas på en nöjd kund så klart, men det tror jag väl då hon själv valt färgerna.

 
Alltid lika roligt när folk ser mina grejer och vill beställa! Får väldigt många positiva kommentarer när man kommer med ett fint halsband på hunden. Kul! Så nu får vi väl se om det trillar in fler beställningar eller om det blir en liten paus nu.
 
Igår var jag hundvakt åt Gimli och Nitro. Ordinarie hundvakter (svärföräldrar till matte) är på semester denna veckan....gottegrisar! Men alla vovvarna verkade nöjda efter dagen, så det var ju bra. Åkte upp till klubben för att träna lite. Både Iriz och Nitro var helt övertaggade, så det var inte lätt att styra dom. Så vi fick göra det lättare och köra på raka linjer.... Det hela slutade med fri lek med tennisboll..... Gimli körde på 6 pinnar slalom ett par gånger och var supernöjd me det....bara hon fick bollen!!




Nöjda hundar!

 Imorgon säljer jag min bil med. Mamma är på väg hit med Saaben som vi ska dela framöver. Blir en liten lättnad bland kostnaderna i alla fall! Så det är väl bäst att jag går ut nu...så hon slipper vänta på mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar