lördag 6 november 2010

Ladies Night i Malmö!

Är för ca 30 min sen hemkommen från en helt underbar kväll med mamma och Emma.
Ladies Night i Malmö stod på schemat. Kan ju bara meddela att Malmö Arena tar in ganska mycket folk. Vilket drag det har varit!! Bättre än förra året måste jag säga.

Årets artister var grymma allihopa. Martin Stenmark (med foten i ett pimpat fodral, svarta paljetter kvällen till ära), Måns Möller (grymt skojjig typ), Stephen Simmonds (vilken röst, en svensk Stevie Wonder), Andreas Johnsson (liten plutt med stor röst) och så min nya favvosnubbe Brolle! Jag förstår att han blivit utsedd till Sveriges Sexigaste Man 2010. Om jag ska välja en favorit från ikväll så blir det helt klart Brolle. Så ska en kille se ut! Å med den rösten så smälter nog alla hjärtan ganska snabbt skulle jag tro!

Så, lite ögongodis såhär mitt i natten för er som inte har nåt bättre för er!






Men nu är det dags att försöka sova, jobbedags 8.00!! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar