tisdag 2 november 2010

Grönt neonljus?

Seriöst, vem har grönt neonljus i en lampa inne i en frisörsalong? Såg det idag när jag var hos http://www.zawicca.se och skulle köpa mer färs till Iriz. Mycket märkligt tycker jag.

Inte har ja gjort nåt vettigt idag, ja bortsett från att träna hundarna i morse. Skulle gå en halvtimme med hundarna vid 17 idag, men vi hann inte mer än typ 15 min innan det började regna massor. Ingen av hundarna är speciellt förtjust i att vara ute i regnet, så vi knallade helt enkelt in igen. Jag sitter och lyssnar på en ljudbok, men får nog snart stänga av för jag börajr bli trött. Vill ju inte somna ifrån den, för den är himla bra. Blir mer och mer nyfiken på vad som ska hända härnäst.

Har anmält Iriz till en kurs på http://www.vi2hundcenter.se idag. Klicker 1:an blev jag tipsad om idag skulle vara himla rolig. En 3 dagars kurs. Tänkte att det var Iriz tur den här gången att få hitta på nåt bara med matte. Det kan nog vara nyttigt för henne att få använda hjärnan under kontrollerade former. Hoppas att det blir skojjigt och att jag inte jobbar den helgen. Gör jag det så får jag byta helg med någon annan. Men det brukar inte vara några problem. Ser fram emot det faktiskt.

Men nu ska jag gå och bädda rent i sängen, sen blir det duschen. Hoppas på nåt hyffsat att se på tv ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar