lördag 13 november 2010

Hmmm...nu hade hon rätt igen!!

Asså, måste säga att min syster yster känner mig alldeles för bra!!! Å jag hatar att hon alltid har rätt om filmer och tv-serier!!! Det började med Twilight..... Som hon tjatade för att jag skulle läsa böckerna och som hon tjatade för att jag skulle se filmen. Ihärdigt kämpade jag emot, till den dagen hon kom hem från Australien och helt enkelt satte igång filmen när jag var hemma hos henne och hälsade på. Ja, alla som känner mig vet vad jag tycker om Twilight nu...... Man blev ju för tusan helt beroende.

I somras när hon var hemma så lastade hon över en hel drös med filmer och en tv-serie på min dator. Sen kom tjatet igen! "Du måste se Glee!" Kämpade emot lika ihärdigt denna gången, ända till för ett par dagar sen. Hade helt enkelt inte nåt att göra och startade första avsnittet (som Emma fått mig att slötitta på en gång tidigare). Ja, musiktokig som man är så fastnade jag. Tror jag såg 4 avsnitt på raken. Hmm....vet inte om det egentligen är en ungdomsserie, men skit i det. Musiken är väldigt bra genom hela serien. Man vill bara sjunga med själv hela tiden. Inte fel heller att där är lite puddingar med i serien. Cory Monteith (?) är bara för mysig. Matthew Morrison är grym i sin karaktär som lärare. Men favvisen är helt enkelt Mark Salling. Han spelar en riktig badboy som egentligen är typ en mjukis. Sjukt snygg kille!!!


Så akta er för Emmas tjaterier om filmer, serier och böcker.....man blir beroende när man väl börjar!! :)

Men vad skulle jag gjort utan min älskade lillasyster??? Jag längtar riktigt mycket till hon kommer hem för gott!!! Riktigt mycket!!

Puss puss lilla lillasyster!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar