tisdag 27 april 2010

Jobbig natt!!

Natten till idag så mådde Brus inte så bra. Det märktes redan när vi skulle träna med Johanna igår. Han var så ofokuserad. Gräs skulle han käka hela tiden med. Det brukar vara ett tecken på att han har ont i magen. Och mycket riktigt. Halv fyra väckte han mig inatt. Brus är inte den som väcker mig om natten ifall det verkligen inte är nåt. Så det var bara att ta sig ur sängen och ut med hunden. Gräs skulle han äta...å kissa lite, inget annat. Då är man måttligt road. In igen och ner i sängen. Det tog inte lång tid innan jag sov. Tjugo över fem var det dags igen. Upp och ut igen. Den här gången gjorde han ifrån sig allt han hade. Å han va inte bra i magen. När vi väl kom in igen så käkade vi frukost. Eftersom klockan inte var så mycket så la vi oss i soffan och sov 40 min. Det var otroligt skönt!!

Nu ikväll så sitter vi i soffan och myser. Antar att vi båda två är trötta efter så pass lite sömn (även om Brus sovit bort hela dagen). Men vi förtjänar att mysa. Promenad på 40 min blev det när jag kom hem. Brus fick på sig sina klövjeväskor med lite vikt i, så han fick jobba ordentligt i alla fall. Det märks att han blev trött trots att det inte var världens längsta promenix.

Imorgon ska jag först jobba, sen ska jag på lägenhetsvisning. En lite mindre tvåa på andra sidan kvarteret. Billigare hyra, men ingen ballis. Så jag får se hur den ser ut....fölr om ja ska ta den istället så ska den va bra fin!! Får se hur det blir!

Nu ska vi strax ut sista gången för ikväll.....sen blir det minsann sängen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar