lördag 24 april 2010

Sjuk huvudvärk!!


Då sitter man här hemma i soffan och slöar. Snygg som aldrig i en gammal sliten randig tröja, trekvartslånga mjukisbrallor och mormors stickade raggsockar! Jisses....inte speciellt snyggt, men himla skönt!

Har varit hemma hos mamma och pappa ikväll. Kollat på Körslaget och ätit fisksoppa. Riktigt trevligt.

Jobbade min första lördag sen förra sommaren idag. 4½ timme blev det. Det var Barnens lördag idag på Maxi. Jag och Ludde hade hand om det. Inte var det speciellt många barn som deltog, tyvärr. Men vi fick sitta ute i solen i 4 timmar. Helt vindstilla och varmt blev det på framsidan där vi satt. Det kan man göra när som helst igen!!

Imorgon blir det inte mycket gjort. Ska träna med Jennica på eftermiddagen. Sen måste jag tvätta, diska och städa lite.

Men överst på schemat står faktiskt sovmorgon!!! Ska blí så skönt att slippa ställa klockan!!!

Tror minsann att jag ska krypa ner i sängen nu och se ifall jag kan sova bort huvudvärken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar