söndag 25 april 2010

Sol sol sol sol!!

Idag är det sol igen!! Skönt är det ute, fast att det blåser lite!
Brus har legat på balkongen mest hela tiden, men nu börjar det bli varmt för honom för jag hör hur han flämtar.
Jag satt där ute och läste lite innan, men jag somnade minsann. Nu har jag världens snyggaste märken på axlar och bröst. Man kan se exakt vart mitt linne gått! Snyggt!! Men vem bryr sig! Det är nämligen alltid lika skönt att sova i stolen på ballisen. Får nog gå ut där om en stund igen. Ska bara hänga upp tvätten först!

Satt precis och pratade med en ny vän av den yngre sorten på Facebook chat. Jag frågade om han börjat packa för att lämna Sverige än. Nä sa han, jag är redan i Singapore! Haha.....skrattade gjorde jag! Visste att det började närma sig hemresa....men det var närmre än jag trodde! Men det var ju skönt, för han längtade ju hem! 7 timmars flyg kvar, sen är han där!
Tycker det är kul med nya vänner!! För mig spelar åldern inte så stor roll då tycker jag. Jag har vänner som är dubbelt så gamla som jag och jag har de som är betydligt yngre med. Inte blir det kanske en vän som man träffar alltid, men en vän som man kan snacka med online om nya saker. För mig är det befriande på nåt sätt. Någon att prata med utan press, som inte vet allt om mig. Lite åt det hållet tycker jag att det är med den här killen. Det är avslappnande och kul!

Nä, slut på rappakaljan....det är förmodligen inte så intressant att läsa om ändå!
Jag måste hänga upp tvätten och starta en ny maskin! Kanske man skulle äta lite lunch emd (för Ahlgrens bilar gills inte som lunch)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar