måndag 19 april 2010

Snart dags för sängen!!

Ja, snart är det dags för sängen! Trött är jag. Men först ska jag gå ut med Brus en sista gång.

Idag har vi varit och tränat med Johanna och Bossen uppe på klubben. Det blev 45 min agility innan det var dags för kurs, så då gick vi en runda längs med ån istället.
De e alltid lika roligt att träffa Johanna och Bossen. Mycket skratt blir det. Men framför allt innebär det agilityträning utan en massa krav. Vi gör det bara för att det är roligt. Att vi inte är på riktigt samma nivå, det spelar ingen roll. Ibland blir det lätta övningar för mig och Brus, å ibland blir det svårare övningar för Johanna och Boss. Men det fungerar ändå.

Satt och kollade på semesterbilderna från när vi var i Australien 2008. Blir lika sugen på att åka tillbaka varje gång jag ser bilderna. Emma och jag har bestämt att vi ska åka tillbaka så snart vi har råd. Vi satsar på att tidigast komma iväg hösten 2011. Vi får väl se om det går. Annars får vi helt enkelt skjuta upp det tills vi har råd! Bilderna ja, är inne i ett stim där jag pillar och fixar med bilderna i Picasa. Det är lättare att fixa i Picasa, men visst händer det att jag försöker mej på Photoshop med.

Nä, nu måste jag ut med hunden. Annars kommer jag aldrig i säng ju!

(Ps. Den första bilden är tagen uppe i Q1 i Surfers Paradise. Bild nr två är tagen på stranden nedanför Q1)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar