tisdag 20 april 2010

Regn, regn, regn!

Skitväder blev det efter lunch! Tur att jag hann både hem för att gå ut med Brus och tillbaka till jobbet innan det började droppa från himlen! Men, lagom till jag skulle cykla henm så regnade det självklart som mest.
Tanken var att jag skulle promenera in till stan med Brus för att se på fotboll hos mamma och pappa. Men eftersom min hund inte gärna går ut när det regnar så struntade jag i det (för jag orkar inte dra honom efter mej i en timme). Blev istället pizza i soffan och vanligt tv-tittande. Äntligen Hemma på fyran ger trevlig inspiration om man vill piffa till det lite hemma.

Imorgon är det jobb tidigt. Inventering kl 7 och sen fortsatt pill med utekrukorna och balkonglådorna på jobb, innan det är dags att cykla hem kl 14.00. Lagom dag faktiskt. Tänkte jag skulle försöka städa lite hemma sen....får väl se hur det blir med det. Brukar ju vara expert på att inte göra det. Får väl se vad humöret säger imorgon.

Nä, nu ska jag hoppa i duschen så att jag slipper det imorgon bitti! Då kan jag sova lite längre nämligen. Å det gillar man ju!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar