onsdag 19 december 2012

Overallen har kommit!!

Ja äntligen har den kommit. Overallen jag beställde till Iriz i november. De flesta måtten har blivit ok....men halsen är lite väl vid, så hela paketet kasar bakåt och då stramar det åt om bogen. Men det kan nog mamma hjälpa mig att fixa. Vi har ändå provpromenerat den idag och hon bryr sig inte ett skvatt om att hon har overall på. Så det blir säkert super med den när vi ska ut på tävlingar när det är lite kyligare, vilket är ändamålet.

Såhär stolt visar man upp sig i nya overallen!
 
Ja snart är det jul på riktigt med. Alla julklappar är klara. Två ska lämnas under veckoslutet och resten ska delas ut till familjen på julafton! Känns gött att vara klar med alla klappar redan nu....ja har till och med rimmat på dem! Har en liten kvar att slå in och rimma på....men det fixar jag kvickt!
 
Helgen kommer att bli kaotisk skulle jag tro....jobbar ju! Stängning imorgon och på fredag, mellanpasset lördag och söndag. Med tanke på att de allra flesta löner kommer på fredag så lär vi få fullt upp precis hela helgen! Kul men jobbigt skulle jag tro!
 
Men nu ska jag kika vidare på Svärdet och spiran. Älskar boken och tv-serien är väl ok, även om det missas ganska mycket detaljer så får den med det mesta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar