måndag 10 december 2012

Det snöar idag igen :)

Ligger i soffan och tittar ut på den underbara snön som faller!! Önskar så att jag hade ork att gå ut i den. Men, här ligger jag och kurerar mig. Blev kass igår morse....kändes först som nån typ av magsjuka utan kräk.....illamående och yrsel så fort jag var uppe och gick nån längre stund. Resultatet blev en mycket tråkig dag för Iriz....men bara några få kissrundor runt huset.  Men tackar SVT för vinterstudion i alla fall!

Idag har Iriz fått skjuts av snälla pappa till dagis, så hon slipper ha en supertråkig dag till. Nu får hon i alla fall komma ut och röra på sig ordentligt. Själv mår jag bättre idag, men vaknade med feber och huvudvärk. Blir till å ta det piano idag med så att man kan vara på benen imorgon igen! Det är sjukt tråkigt att vara sjuk.....men när man väl är det så gäller det att vila ordentligt.

Idag blir det till att fixa dom sista juklapparna....papper och snöre ska på....rim ska rimmas (suck) och så ska de parkeras under den söta lilla granen!
I eftermiddag ska jag förhoppningsvis vara så pass pigg att jag kan hämta Iriz själv. Får väl preppa med panodil om jag nu inte skulle vara superpigg....

Nu ska jag utöva knapptryckning på tv-dosan.....förhoppningsvis finns det väl kanske nåt man kan slötitta på en stund!

Ps. Har även uppdaterat Paracord Armband med 4 nya bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar