onsdag 26 december 2012

Annandagen till ända....

Sitter i soffan och slötittar på Bond. Eller ja, egentligen pillar jag mest med min padda! Man blir som en barnunge....man bara pillar och pillar!

Har precis beställt ett par skor.....tävlingsskor till agilityn. Blev inte dej jag funderat på. Blev istället ett par billigare (drygt 500:- billigare). Rekommenderas av många som kör agility. Prissänkta var de med.....gillas! Fick ju trots allt pengar i julklapp. Ska bli spännande att se hur det blir när man fått testa dom.

Iriz är med päronen och syrran i Linköping hos mormor. Fick precis uppdatering om att hon är snäll....så det är ju bra. Lite tomt är det dock här hemma. Å tomt kommer det att vara till fredag kväll....men jag ska ju i och för sig jobba. Men ändå. Man är ju van att hon alltid är här när jag är hemma.

Två dagar till på jobbet denna veckan. Sen är man ledig i 4 dagar. Jobbar därefter 2 och är sedan ledig 3 dagar till. Skönt ska det bli! Ska tränas agility då minsann. Så länge det inte spöregnar så ska det tränas. Nu har vi vilat ett par veckor, så nu vill både jag och Iriz röra på oss. Ja och det ser inte ut som att det skulle bli två meter snö och -16 de närmsta dagarna direkt.

Men nu ska jag hoppa i duschen. Sen blir det rena lakan innan jag kryper ner i sängen.
Hoppas innerligt att grannen inte ska ha fest ikväll igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar