tisdag 25 december 2012

Julen gå mot sitt slut!

Och jag är vansinnigt nöjd med mina julklappar. Sitter just nu och knappar på en av dem. Dra mej baklänges, jag fick en iPad av mina föräldrar. Helt oväntat men ack så uppskattat! Fick även en del pengar som jag kan köpa ett par tävlingsskor för.....ja å så fick jag rådgivning på Make up store av syrran. En mycket lyckad julafton med andra ord.
Även Iriz verkar ha hittat nöjet med julafton och glädjen med att öppna julklappar. Hon gillade det sp mycket att hon till och med försökte hjälpa Emma att öppna sina julklappar .... Haha, sådan var Brus med. Han älskade att slita upp sina paket.

Vi hade en mycket trevligt dag, bara familjen och Iriz. Mycket spel spelades och sen åt vi en massa. Självklart kollade vi på Kalle och Karl-Bertil Jonsson innan vi öppnade paketen. Mamma hade gjort egna köttbullar till Iriz.....mums sa hon minsann!

Men nu ska jag strax ta en liten promenad med min vovve....sen ska vi slappa vidare i soffan. Men allra först ska jag hänga upp tvätten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar