måndag 13 juni 2011

Ojojoj....vad länge sen det va nu!






Ja, jag är rätt så dålig på att uppdatera här nu för tiden. Har helt enkelt inte orkat med det faktiskt. Är rätt så seg nu och längtar vansinnigt mycket tills det är semester. Men det är ju faktiskt en hel månad kvar till dess, men så skönt det ska bli när det väl är dags.


Helgen har varit rätt så lugn. Blev bad för hundarna i havet. Iriz älskade det. Brus fick tyvärr inte vara lös eftersom där var en del andra hundar med leksaker. Men han hade flexit på sej så även han badade.


Emma hjälpte mig att rensa ur min garderob också. Blev av med en hel sopsäck (det var så mycket i den att den gick sönder när jag skulle ge den till lådan)! Kändes jobbigt faktiskt, för där var några favvogrejer som åkte. Ja, det var tvunget, det gick inte att knäppa knappar eller dra upp dragkedjor. Så nu har jag bestämt mej för att på allvar ta tag i löpträning och snaskätande. Får väl se hur det blir med det helt enkelt. Men om jag bara ger mig tusan på det så ska det nog gå bra.


I söndags var det Kopparhatten med pappa, Emma och farmor (Pingstdagen) precis som vanligt. Ja fast vi var inte så många då. Men det var helt okej. Blev en del fina bilder faktiskt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar