tisdag 21 juni 2011

Problem att posta inlägg!

Hel sjukt...skrev ett inlägg i söndags som jag inte kunnat posta. Kan fortfarande inte det....konstigt...
Idag har varit en riktig skitdag. Allt beroende på ett visst antal personer....inga vidare stjärnor direkt. Att folk kan vara så långsinta och oförmögna att ta emot kritik. Förmågan att inte inse vad det egentligen handlar om, den saknas. Jag blir så jäkla arg när folk sitter och kastar skit på mej inför alla andra...en diskussion som inte ens hade där att göra. Tack till dom som ser min sida av problemet och som står bakom mej.....far åt skogen med de som fortfarande inte fattar!!
Dagen blev i alla fall bättre efter mötet på jobbet. Åkte upp till Anjinsans och beställde halsbandet till Balder. Hoppas att det kommer i denna veckan (tveksamt) men det ska bli skoj att se det! Hämtade sedan hem mina stjärnor som varit hos älskade syster under tiden jag var på mötet. Hem och tvätta en maskin med illaluktande saker, päsa lite i soffan och surfa lite på nätet. Sen var det dags att ta sej upp till klubben för lite efterlängtad träning med hundarna. Mia hade kurs och vi fick lov att vara med. Brus fick vara med och köra bana....så roligt han tycker att det är. Vi börjar hitta rätt nu igen, funkar bättre ihop på banan igen. Skönt! Iriz fick bara titta på idag, men det räckte gott och väl. När Brus kört klart blev det passivitetsträning med Iriz. Lite träning med för att fokusera på mej fast att där var massor med andra hundar runt om. Det gick faktiskt riktigt bra så länge de andra hundarna höll sig på minst 3 meters avstånd. Framsteg! Efter kursen va klar och vi bara var 4 kvar så släppte vi alla hundarna, ja utom Brus då som bara muckar med alla. Jisses så skoj de hade. Irirz bara brallade loss och det var typ bara Vix som hängde med.
Nu är vi hemma, drygt 3 timmar senare, och båda hundarna har däckat. Jag fixar lunchen till imorgon, sen ska jag göra samma sak! Börjar bli trött nu efter en tumultartad dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar