söndag 26 juni 2011

En dag till....

.....sen får jag vara ledig en hel dag!! Även om det bara var möte i 3 h i tisdags så känns det att man varit på jobbet alla dagarna denna veckan. Även om helgen varit helt okej på jobb, ja bortsett från ikväll då när där inte va nåt att göra, så vill man bara att den där lediga dagen ska komma.
Å nu är det bara imorgon också, sen är det den där dagen. Blir lite att göra då ändå. Ska ut och hälsa på Jenny och Liv i Ödåkra, men innan jag åker dit så ska hundarna ha sin prommis. Sen måste jag städa, diska och tvätta lite här hemma. Bilen behöver tvättas och städas (fast det kanske jag gör efter jobb imorgon) och så ska jag och Brus på träning på kvällen. Så det är lite att stå i, men det ska nog gå. Ska ju helst lyckas klämma in en liten sovmorgon på det också.
Till helgen så blir det bara tidig uppstigning. På lördag så drar hela familjen till Linköping för en liten släktträff. Hundarna ska med och vi ska sova på hotell. Blir spännande att se hur det fungerar med vovvisarna, men jag tror nog att det ska gå bra. Ska blir skoj att träffa alla. Det var riktigt länge sen som vi sågs allihop på en gång.
Har för första gången beställt linser på nätet idag. Ska väl inte va några konstigheter egentligen. Beställde precis samma som jag har idag. Hade en rabattcheck på www.lenson.com som jag helt enkelt ville utnyttja. Gjorde ändå nästan 100kr jämfört med att köpa dom hos optikern. Behöver dock ändå prata med optikern, för en av linserna i packen jag har hemma nu var trasig när jag tog upp den. Lite surt faktiskt.
Nä, om man skulle ta och kravla ner under täcket. Är ju uppstigning kl 6 som gäller imorgon bitti. Hundarna ska ha sin promenad innan jag drar till jobbet. Är helt uppskruvad nu, så jag får väl se om det går att somna före midnatt (tveksamt), men jag ska i alla fall testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar