söndag 19 juni 2011

Träningsvärk!!!!

Vilken sjuk träningsvärk jag har idag!! Ryggen, rumpan, låren, armarna och tummarna! Helt sanslöst! Det är inte ofta det gör ont att sitta ner i soffan.
Spelade beachturnering (företagsbeach) med 1ABDesign igår. Trots regn (stundtals spöregn) så hade vi himla skoj!! Har inte rört en volleyboll på ett år och aldrig lirat beach, men kul var det! Efter blandad kvalité på spelet så slutade vi på tredje plats.
Sen var det hem och duscha som gällde. Hämtade upp Nicklas och sen åkte vi hem till Henrik och Jennica för "segerfest". Grille och gott sällskap. Väldigt trevligt, men kl 22 så pallade inte jag längre. Var så himla trött efter en hel dag på stranden. Hundarna var också helt slut, dom hade varit hos Jennica hela dagen, så dom var glada att få åka hem. Även om Brus sussade så sött i knät på Kecke mest hela kvällen. Lillasyster skjutsade hem mej, hon var också med en stund, och vi gick en liten runda med hundarna innan det blev dags att sova.
Å jisses så skönt det var att sova!! Både jag och hundarna däckade med en gång! Superskönt! Vaknade till nån gång vid 6.30 men somnade direkt efter ett toabesök. Kl 9 ville inte Iriz sova mer, så då gick vi upp. Tog morgonpromenaden med vovvarna upp till Jennica och Henrik för att hämta hem min bil. Stannade till på ICA och handlade nya bullar till frulle. Köpte också lite att fixa till lunch. Skönt var det med en promenad och träningsvärken kändes lite bättre efter ett tag.
Nu sitter jag i soffan och kollar på tv medans hundarna återigen sover. Idag blir det en slapp dag. Ska tvätta, städa och diska lite bara. Ja å så ska jag åka iväg med hundarna till nåt bra ställe så att dom får kuta av sig lite energi.
Jobb väntar precis hela nästa vecka! Alla dagar! Även på min lediga dag, ja det handlar om 3 h möte, men det gör inte så mycket.
Men nu ska jag gå och borsta tänderna och stoppa i en maskin tvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar