lördag 1 januari 2011

Trimkniven...det var länge sen!

Plockade fram den hederliga gamla trimkniven idag. Det var riktigt länge sen jag använde den. Brus ser ut som ett litet får nämligen. Men jag törs inte klippa honom med maskinen förräns hans sår läkt ordentligt. Men stygnen ska tas på måndag, så efter det kan jag nog klippa. Han har lite mindre päls nu sen jag gick lös med trimkniven, men det ser väl inte superbra ut för det är så svårt att få det bra med den. Å så tycker han ju inte om det heller. Men en del päls försvann i alla fall.

Sitter här och kollar på nån knasig campingfilm med Robin Williams. Brus har gått å gömt sig i buren i sovrummet, för dom smäller smällare ute på gården. Jäkla onödigt. Iriz ligger hos mig i soffan och skakar. Hon tycker att det är lite läskigt. Men det är så sjukt onödigt att de ska smälla idag med. Vi va ute och gick vid 20 och då va de nån som drog iväg 10-15 raketer ett par kvarter bort. Så sjukt onödigt! Brus satte sig helt enkelt ner och ville absolut inte gå mer. Fick bära honom en bit för att vi skulle komma vidare. Nästa år ska vi helt klart försöka komma bort från stan på nyårsnatten, får se hur det går med det.

Nä, nu ska jag fixa en kopp te och så ska jag käka lite rischoklad. 21,30 väntar Mamma Mia i sängen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar