lördag 8 januari 2011

Myspys i sängen!

Nyduschad och nerbäddad i sängen som har rena lakan! Finns inte mycket som slår det! Så otroligt skönt måste jag säga! Nu ska jag bara lyckas somna med. Jobb imorgon kl 8 igen.


Iriz blev superlycklig när jag kom hem från jobbet idag. Sofie har varit här och passat dom idag och hon hade Wilma med sig. Iriz blev så glad för en ny kompis. Men i alla fall så blev hon jätteglad när jag kom hem. Hon for runt som en tok med sina leksaker som vanligt. Efter en liten stund skulle jag gå till köket och hämta nåt. Trampar då i nåt blött och tänker genast "var har hon nu kissat nån stans?". Mmm...det brukar vara på golvet eller på hallmattan. Nä då, inte den här gången. Följde tassavtrycken till sovrummet.... den lilla bushunden hade kissat i sängen!!! Inte alls poppis kan jag säga. Som tur var hade hon kissat ovanpå täcket, så madrassen klarade sig i alla fall. Men jag var inte glad på henne och hon skämdes som bara den en lång stund. Vet inte vad som orsakat detta bakslag, för hon har inte kissat inne på månader här hemma. Mycket märkligt. Min enda gissning är att det är löp på g som gör att hon får svårare att hålla sig. Eller så var det bara så att hon inte hade varit ute på länge och blev så glad att hon inte kunde hålla sig. Jag hoppas att detta var sista gången, i alla fall i sängen!!!!!!! Inte alls poppis!!


Ligger och kollar på nån tonårsfilm om brudar som upptäckt att dom blir "lurade" av en kille. High School film är det. Den verkar väl inte sådär superbra, men man kanske kan somna till den!!


Imorgon blir det prommis efter jobb med Jeanette och hennes vovvar. Ska ses 15,45 på klubben och jag insåg just nu att jag kommer få rysligt bråttom!! Slutar 15 och ska in i stan och hämta hundarna hos mamma och pappa. Blir till å hubba sej ordentligt!!


Men nu ska jag se om jag kan nana lite!! Är ganska sliten faktiskt! Kanske det kan börja nån bra film på insidan av ögonlocken ikväll....gärna nån romantisk rulle! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar