söndag 25 september 2011

Trött....men semester imorgon!!

Sitter här i soffan och känner mig nöjd med den här dagen!
Sovmorgon blev det, ja det blev ju ganska sent igår kväll (men det var sjuuukt trevligt, tack Mia)! Efter en promenad med hundarna och en dusch så blev jag upphämtad av pappa och syster för en tur till Väla. Anledningen till Välabesöket.....jag behövde nya vinterskor! Eftersom det alltid slaskar här nere under vintern och jag är ute och traskar med hundarna i ur och skur så behövs något slitstarkt. Alltså gick alla modeskor fetbort. Efter att ha genomsökt alla sportaffärer så fastnade jag för ett par Merrell GoreTex skor på Team Sportia. Har varit ute och provtraskat dom ikväll. Kommer bli toppenbra till diverse olika aktiviteter, hundpromenader mestadels!
Efter shoppingen så åkte vi å hämtade hundarna och sen bar det av hem till päronen. Fotboll stod på schemat! En ganska trist match som HIF vann. Promenad med hundarna och sen på nästa match. MFF-AIK! Kan ärligt säga att jag aldrig hejat på MFF tidigare! Så, tack MFF för att ni tog en poäng och gjorde HIF till svenska mästare trots att det återstår ett par omgångar! Gött!!
Efter att vi käkat middag fick jag skjuts hem av lilla bästa lillasyster!
Å nu sitter jag här i soffan och har inget bättre att skriva om! Tragiskt va?

Imorgon är det semester för mej. Tog en dag såhär efter helgen, ska bil skönt! Inget jobb förrän på onsdag alltså! Så imorgon blir det lunchdate med Jennica och Darwin. Räkmums står på menyn!

Nu ska jag bädda ner mej i soffan och kolla klart på filmen Brudens bäste man.....den verkar sådär, så vi får väl se om jag ser hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar