tisdag 20 september 2011

Ledig tisdag!

Mina lediga tisdagar är alltid lika sköna! Det enda som behöver förändras med dom är att Iriz ska lära sig vad sovmorgon innebär!! Idag vaknade hon dock inte förrän 7.30.....men ändå alltså! Jag vill ju sova till åtminstone kl 9. Nog för att vi somnade om igen, men det blir ju aldrig riktigt bra när man gör det!

Tvätten är visst klar, så den får jag ta å hänga upp strax. Ska röja lite här hemma och sen hoppa i duschen. Efter lunch så ska jag ut till Jenny och Liv i Ödåkra. Kommer bli lika trevligt som vanligt. Tänkte dock försöka hinna inom Väla innan jag ska dit. Har lite pengar kvar på mitt presentkort så jag ska kolla om man kan ta körkortsfoton på Väla Fotolabb....måste skicka in papprena så att jag får mitt nya körkort innan det gamla går ut.

Ikväll blir det agilityträning med träningsgruppen. Jag ska ha med mig Nitro och Brus idag. Iriz löper fortfarande, så hon får bli hos Jennica under tiden jag är iväg med dom andra två busarna. Men detta blir nog sista kvällsträningen för Brus för i höst. Det börjar skymma ganska tidigt nu faktiskt, så han får svårt att se något då. Så för säkerhets skull så kommer jag att träna honom på förmiddagar och helger. Vill inte att han ska bli osäker eller skada sig. Så det kommer bli Iriz som får följa med på träningsgruppens träningar i höst. Det kommer gå toppen, bara att vi får bryta ner övningarna till henne. Men de ska nog bli bra!

Nähä, tvätten var det ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar