onsdag 4 maj 2011

Superotur......

Ja, det har väl jag just nu kan man säga!
Tjejen som jag skulle träffa ikväll blev det inget med. Inte just nu i alla fall.
Hon hade precis fått veta idag att hon skulle in på sjukhus för att utreda sin diabetes och vågade därför inte ta på sej ansvaret att hjälpa mig med mina hundar. Det förstår jag absolut och hon skulle höra av sig när läget var lite stabilare igen. Så fram tills dess, förutsatt att detta är en bra tjej, så kommer jag använda mig av en nödlösning. En tjej som jag träffade inför förra bytet av dagmatte men valde bort då till förmån för knasbollen som satte mej i klistret för en vecka sen.
En ganska går tjej, det kändes absolut inte dåligt, men hon kommer ju sitta hemma hos mej med hundarna. Vilket inte är en optimal lösning tycker jag. Men som det är just nu så har jag inget annat alternativ än att använda henne. Hon är verkligen på och har återigen svarat på min annons. Men nu när jag sitter och messar med henne så verkar det som om hon vill att hundarna ska vara hemma hos henne och jag har ingen möjlighet att få ut dom till Bjuv helt enkelt. Så vi får väl se hur det blir med det. Om hon beslutar sig för att hjälpa mig så har jag hjälp redan från fredag, vilket vore superskönt! Jaja, vi får se vad som händer helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar