lördag 7 maj 2011

Ledig helg och solen skiner!

Sitter just nu i soffan och är ganska trött faktiskt. Har absolut inte gjort särskilt mycket, å då blir jag seg.

Körde föräldrarna till Ängelholm i morse. Pappa skulle lira golf hela helgen med gubbarna och mamma skulle med tanterna till Österlen. Så behövde dom inte bilen, så det var ju najs.
Kunde köra iväg och handla i lugn och ro. Fick fatt i ett par solbrillor på jobb, så det var najs.
Har spenderat lite tid på ballisen med, men inte så mycket, för det blåste lite väl mycket för att man skulle kunna sola. Hoppas på bättre lycka imorgon, om jag nu inte piper ut till Skummeslöv. Väntar på att Jennica ska svara på mitt mess. Om det inte blir så att jag åker ut så ska jag försöka träna lite med hundarna imorgon bitti. Vaknar jag (eller väcks) tidigt så åker jag nog upp en sväng. Det var så länge sen.

Har sett 2 filmer idag. Det visades ju Twilight igår på tv, så ja va tvungen å se New Moon och Eclipse idag. Kanske lite därför man är slö med.

Nu ska jag blanda mig en liten drink tror jag. Gottgottigottgott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar