fredag 20 april 2012

Äntligen helg!

Ja, fredagen försvann i ett nafs minsann.
Efter 3 dagar i Lerum och på Aspenäs herrgård så är man rätt så sliten. Man sitter inte gärna ner....rumpan e liksom "ursutten" :)
Dagarna var otroligt innehållsrika och bara försvann i ett nafs, precis som förra gången. Kvällarna ägnades åt biljard (precis som förra gången) tillsammans med "Skånegänget"! Underbara människor, jag är så otroligt glad att jag fått lära känna dom grabbarna! Ja, alla dom andra från resten av landet med så klart, men "Skånepågarna" är speciella! Maten var även denna gången helt fantastisk. Allt var bara så himla bra och man ville liksom inte åka hem igen!
Idag var det jobb igen...andra dagen denna veckan...lite lagom med en dags jobb innan helg. Vi håller på att bygga om för fullt nu och dom har kommit superlångt på de dagarna jag varit borta. Duktiga kollegor man har! Idag så var vi utan konsulenter....ja dom e ju lediga på fredagar dom....lyx! Fick börja med att fixa med nästa veckas annonser...fixade jag och Ingrid i ett nafs. Sen stod det på mitt schema att bygga lagerhyllor....å det gjorde jag! Fick ut de varor från butiken som inte fått plats efter byte av plats. Satte upp dem på lagret och det blev ganska bra. Det enda som gick åt skogen var min läpp....men den läker!
Ganska liten fläskläpp, men dock!
Ja, å så ser man ju nya frillan med! Diggar den skarpt.
Efter hyllbygget på lager så blev det dags för bokavdelningen att flyttas lite, eller börja på det i alla fall! Pocketväggen blev flyttad och det blev verkligen skitsnyggt! Gå in på Maxi Råås facebooksida och gilla den så kan du se bilderna. Eller kom in i butiken och kolla in det live....ursäkta röran, vi bygger om!! https://www.facebook.com/#!/MaxiRaa
Helgen blir bara ledig....skönt ska det bli. Middag hos föräldrarna på lördag, för då kommer mormor och Börje ner, ja och hunden med. Så det blir till att rasta hundarna ordentligt innan, för dom kan tyvärr inte följa med. Iriz löper ju.....å ja Brus å Balder är inte direkt polare.... Blir nog en cykeltur med Iriz så att hon får springa av sig lite energi....
Men nu ska jag åter inta ryggläget i soffan! Skönt ska det bli....Slutet av Let's Dance, snask, läsk och mys med vovvsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar