måndag 8 augusti 2011

Soft dag!!

Ligger här i soffan under en varm filt och tittar ut på det sjukt tråkiga vädret. Det är faktiskt inte nån hit idag. Som tur va så hanns den långa promenaden med umder förmiddagens helt okej väder. Mobilbloggar just nu, så jag hoppas att antalen stavfel inte blir allt för många.

Inne på sista semesterveckan nu. Känns både bra och dåligt. Känns helt okej att gå tillbaka till jobbet nu. Däremot könns det lite jobbigt med Iriz. Det märks att jag varit hemma mycket nu, för hon tycker att det är superjobbigt när jag lämnar dom ensamma hemma ett tag nu. Så denna veckan blir full av aktivering, promenader på samma sätt som när jag jobbar och mer ensamhet. Vill inte få problem på måndag nämligen.

Imorgon är det kurs med Brus igen. Tror jag ska åka upp lite tidigare och träna med Iriz före kursen, så kan hon softa i Jennicas bil under tiden vi har kurs sen...trött och mosig!

På onsdag är det äntligen dags att gå till frissan. Emelie ska få fixa till både färg och längd. Längtar!!
Torsdag innebär en tripp till Bromölla för att hälsa på Sara och Ronja. Ska också bli riktigt roligt. Va ett tag sen nu.
Fredag blir förberedelser för kalas hela helgen. Tårtor skall fixas (bakar själv) och lite andra muffins och kakor skall med fixas.
Lördag blir kalasigheter med vänner...ska bli så skoj!
Söndag blir kalas för släkten.
Sen är det minsann slut på semestern och vardagen är tillbaka igen. Jag får trösta mig med att jag får en ny iPhone snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar