tisdag 19 april 2011

Äntligen jobb imorgon!!!

Efter att ha legat sjuk hela helgen och måndag så blir det äntligen jobb imorgon igen. Det är sjukt tråkigt att vara sjuk, hade hellre jobbat igår..men det är bättre att bli helt frisk annars så slår det bara tillbaka på mej i slutet av veckan igen.

Idag har jag däremot känt mig som vanligt, dock med en dum förkylning, och kunnat vara lika aktiv som vanligt. Skönt!

Pappa och jag var på en skön promenad i förmiddags. Vi var nog ute ungefär en timme. Fick testat bollslungan som jag köpte med. Iriz gillade helt klart att matte kunde hiva iväg bollen åtminstone dubbelt så långt som annars. Men det krävs lite teknik, hoppas att man lär sig den snabbt.

Efter lunch hjälpte pappa mig att skruva/bryta itu min sängstomme och köra den till tippen. Den har under en längre tid varit på upphällningen. Knarrar om man så bara tittar på den och skruvarna skruvar ut sig själva.

Imorgon är det cykel till daghusse och jobb som gäller. Med den här förkylningen så är det inte nåt jag ser fram emot direkt, men det ska väl gå det med.
Nu ska det droppas i Brus ögon och sedan ska jag återgå till tv-tittandet.

1 kommentar: