söndag 10 april 2011

Bebismys!!!

Idag har varit en ganska lugn dag. Städat, tvättat, putsat fönster och snurrat på resårmadrassen i hopp om att jag ska sluta få ont i ryggen av min egen säng. Passade på att spänna skruvarna i sängstommen med och dammsuga ordentligt under sängen. Det behövdes. Men nu är där rent och fint. Passade till och med på att ta ner gardinerna och tvätta dom. Så imorgon ska dom strykas och hängas upp igen, sovrummet ser helt konstigt ut utan gardiner. Har varit en superskön dag idag med. Var ute med hundarna en timme efter lunch och bara strosade. Det var så himla skönt. Hoppas att det är så fint på tisdag med när jag är ledig. För då ska vi vara ute en hel massa. Kanske att vi åker ner till Fjelie då och aktiverar oss lite. Får se hur det blir med det. I eftermiddags så var jag ute hos Jenny och Wendel för att spana in lilla Liv. Så himla söt. Fick mysa lite med henne också. Snacka om att man inte är van vid att hålla i en bebis. Men det gick så bra...hon grät bara lite när hon började bli hungrig. Ja, å så grimaserade hon en hel massa med. Tror att hon fyllde blöjan lite under tiden med. Presenten var uppskattad. Blöjorna och tvättlapparna var en höjdare! Så det var ju bra i alla fall! Men nu börjar det bli dags att ta sig mot sängen. Väntar bara på att tvätten ska bli klar. Sen ska det sovas kan jag säga. Jobb imorgon igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar