onsdag 7 november 2012

"Höstnere"

Ja, Höstnere skulle man nog kunna säga att jag är. Vädret och mörkret för att jag inte riktigt trivs med tillvaron just nu. Men jag antar att det går över. Synd bara att alla tusen tankar som far runt i huvudet just nu inte bara försvinner sådär huxflux. Vad är det för tankar undrar väl ni då (nä mamma, du behöver inte bli orolig)..... Alla möjliga tankar far runt.... Varför vill inte hunden va ensam hemma? Ska jag skaffa en ny hund nu, eller ska jag vänta till sommaren? Kanske skulle man söka ett nytt jobb oh flytta nån stans?! Varför är jag ensam? Varför känner jag mig så ensam? Hur ska jag få in kontaktfälten till våren? Varför äter hunden sönder alla täcken? Ja, sjukt mycket tankar far runt i mitt lilla huvud. Mest handlar det om hunden, men en del annat spränger sig in där emellan också. Nä, jag vill inte gå ut på krogen och träffa nån. Nä, jag vill inte internetdejta! Det löser sig så småningom, nån gång måste det bli min tur! De e bara lite hösttrist just nu....det går över snart igen, behövde bara kräka av mig lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar