tisdag 10 juli 2012

Ruskigt tråkigt väder!

Ja, riktigt skitväder är det nu. Inte alls roligt. Iriz och jag ligger i soffan och bara har det gott....men det är ju inte så roligt. Så vi får nog strax bege oss ut på en liten promenad, det regnar ju inte just nu nämligen. Tasstargeten ska med ut och den ska vi lägga på diverse grejer för att träna lite. Så får vi se om det ger resultat på kontaktfälten på agilitybanan senare.

Idag kommer förhoppningsvis min Paracordbeställning också. Ska knyta ihop Triggers halsband då så det är gjort innan jag drar till Österlen. Ska ta och besöka sybehörsaffären på Råå med, för att se om man kan få tag i svetsade metallringar där. Annars blir det till att beställa på nätet, för jag hittar inte nå stans i stan där man kan köpa svetsade ringar.

Kanske är läge att börja packa lite inför vistelsen till Österlen. Ska ju packas både till mig och hunden. Så man får väl passa på att stoppa undan lite grejer nu när det mesta är tvättat. Sen på fredag blir det till att städa av lägenheten så att den är fin när man kommer hem igen.

Nä, nu får det nog bli den där promenaden innan vi somnar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar