fredag 12 oktober 2012

Härliga fredag!

Ja, så var det fredag igen. Veckorna bara rusar iväg, man hinner liksom inte riktigt tycker jag.
Det börjar snart bli dags att göra sig redo för jobb.....11-17,30 är tiden som gäller idag. Ikväll får man förhoppningsvis sällskap....

I helgen är det agilitykurs för Lotta som gäller. Vädret ser allt annat än lovande ut dock.....tror det ska komma totalt runt 20 mm regn. Kallt ska det bli med. Blir till å packa extra kläder tror jag. Men, förhoppningsvis har SMHI fel om vädret...det får gärna vara som det var igår och ser ut att bli idag. Sol, sol, sol och ganska kyligt...men det är okej så länge solen är framme. Jag är egentligen glad bara det låter bli att regna!

Nä, nu ska jag hoppa i duschen och njuta där en stund innan hunden ska till dagis och jag ska till jobb!!

Måste dock bara tillägga en sak. Hunden tjuter typ från Bårslövsrondellen och till vi svänger in på dagis parkering......jag tror att hon trivs ganska bra där!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar