tisdag 7 augusti 2012

Lediga tisdagar!!

Ja, semestern är slut sen en vecka och jag har återgått till att njuta av mina lediga tisdagar. Idag så står promenad och fika med Jeanette på schemat. Sen blir det lunch hos päronen tillsammans med kusiner från huvudstaden. Vad eftermiddagen bjuder på vet jag än så länge inte. Men jag skulle tro att den innefattar ett besök på biltema för att införskaffa bättringsfärg till bilen så att jag kan fixa till stenskottet på fronten av bilen. Borde egentligen städa och tvätta den också, men det ser ut som att det skulle bli regn idag.

Har hittat en lösning på hundpassningsproblemet. En jättebra lösning, men som alla andra lösningar så kostar den en del. Men det är det värt. Iriz ska börja på dagis på måndag. Var där och hälsade på i fredags och Iriz var överlycklig när hon fick springa i rastgården med alla de andra hundarna. Så det kommer att bli toppen!

Men nu ska jag hoppa i duschen. Fm-schemat är tajt så det gäller att vara i tid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar