onsdag 9 november 2011

Ojojoj.....de va inte igår!

l
Ja, det var som sagt ett tag sen jag skrev nåt här. Har väl varit lite anti det mesta ett tag, men nu är det på rätt spår igen!
Har letat och letat på nätet efter en klänning till jobbfesten i december och hittade en. Beställde den och bara älskade den när den kom.......å så va den för liten! Jäkla skit alltså! Fick skicka tillbaka och så fanns den så klart inte i större storlek. Så de va ju bara å börja leta igen. Mamma och jag gjorde väla för några veckor sen och hittade inget som jag gillade där (mamma hittade en som hon tyckte att jag skulle ha)! Idag gjorde vi ett nytt försök, denna gång på Familia. Finns lite andra butiker där och vi gick nog igen om alla som kunde tänkas vara av intresse. Men icke, hittade ingenting! Sista affären var egentligen den jag var ute efter, för jag vet att man kan hitta små guldkorn där! Ja, å där hittade jag min klänning! Har i och för sig sett den på nätet och funderat på den, men nu fick jag ju chansen att prova den och den är så jag!! Älskar den! En Vila-klänning, en riktig festklänning som man kan dressa upp och dressa ner. Funkar på många olika tillställningar! Ska bara hitta ett par riktigt bra pumps att ha till den med!
Nå, vad tycker ni? Visst är den snygg?!!
Va hos Jenny och fick mina naglar fixade igår. Så skönt att ha fina naglar igen!! Som jag saknat dom!! Blir till å spara nu så man kan fortsätta med det också!
Ikväll ska jag försöka komma i säng i tid. Har sovit rätt så dåligt de senaste nätterna och funderar en massa på dagarna, så jag är rätt så trött. Hur jag än funderar, så kan jag ändå inte förmå mig att ta ett beslut hur jag ska göra.
I tisdags fick jag en pratstund (liten en, men ändå) med en mycket trevlig person. Det var längesen jag pratade med denna människa och jag måste erkänna att jag saknat det. Blev glad av att prata med personen. Hoppas verkligen inte det tar lika många veckor igen till jag får den chansen nästa gång!!!
Sitter och kikar på Greys nu, gillar den serien skarpt. Men man bölar ju mest hela tiden idag tycker jag! Men men, så får det ju vara. Ska hoppa in i duschen så fort programmet är slut och sen krypa ner under täcket och bara sova.
Imorgon ska jag rasta skiten ur hundarna eftersom jag jobbar kväll och dom ska sitta ensamma hemma när jag jobbar. Så då ska det tränas och promeneras så att dom är riktigt nöjda med tillvaron fast att jag jobbar!!
Nu är Greys slut, så nu blir det duschen för min del!
Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar