fredag 22 juli 2011

Öser på med lite bilder!

LP var nere en sväng i Helsingborg, så jag bad om hjälp att fota mina hundar. Här är några av, de otroligt många, bilderna som togs. Så fina så fina!
Lite lek och lite arrangerade bilder var vad som fixades till. Iriz är så lycklig när hon får springa omkring lös med en boll i munnen. Det är bara för härligt att se. Brus däremot, han är aldrig så lycklig som när han får köra lite agility! Mina söta hundar!
Asså, jag blir knäpp på den här sidan. Jag kan ta mej tusan inte göra nåt här. Som nu till exempel, ville jag centrera texten. Men inte då, det går inte. Återstår att se om jag kan publicera det här från datorn när jag skrivit klart, men mest troligt går väl inte det, utan jag får logga in via mobilen och göra det. Undrar hur man ska bära sej åt för att få rät tpå alla problem....??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar